segunda-feira, 3 de outubro de 2011

Skyscraper - Demi Lovato





SkyscraperDemi Lovato

Skies are crying
I am watching
Catching teardrops in my hands
Only silence, has it's ending
Like we never had a chance
Do you have to make me feel like
There's nothing left of me?

You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper
Like a skyscraper

As the smoke clears
I awaken and untangle you from me
Would it make you feel better
To watch me while I bleed
All my windows, still are broken
But I'm standing on my feet

You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper
Like a skyscraper

Go run, run, run
I'm gonna stay right here
Watch you disappear, yeah
Go run run run
Yeah its a long way down
But I'm closer to the clouds up here

You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper
Like a skyscraper
Like a skyscraper
Like a skyscraper
Like a skyscraper

Não coloquei a tradução, pois o video está legendado.Indo ao assunto . . .O que dizer sobre esta música? Começando pela letra. Super inspiradora e fofa. A batida parece se unir com a voz da Demi. Agora eu acho que ela deu uma exageradinha principalmente naquela parte "Go run run run."Ela parece que canta pelo nariz (vai dizer que você também não percebeu?), ela já gritava muito, depois que parou de vomitar ficou mais forte ainda(palavras dela mesma). Para uma volta a Demi voltou com a corda toda e com certeza vai surpreender a todos nós.Algum fã da Demi aquiii? Deixe sua opinião. Nota:07 ♥♥♥♥♥♥♥
Não esqueçam de votar na enquete ok?Bom gente é isso. Beijinhoos e té mais. xoxoxoxo  Aly♥

2 comentários:

  1. Aiiii, eu gosto tanto dessa musica!

    Linda, linda!

    Beijos

    http://aoinfinitoealem.com

    ResponderExcluir
  2. Oi Alysson!
    Obrigada pela visita ao meu blog, vim retribuir e já estou seguindo!
    Eu já havia ouvido falar dessa música, mas não havia ouvido ainda! É bem bonita ^^
    Gostei do blog!
    Beijão!

    ResponderExcluir